Menu
Ny udnævnelse skal styrke SNC-Lavalin Atkins i Europa

Ny udnævnelse skal styrke SNC-Lavalin Atkins i Europa

Den 1. januar 2019 tiltrådte Graham Candy som Managing Director for SNC-Lavalin Atkins i Europa. Det er en udnævnelse, som skal sætte skub i ambitionerne om vækst i Europa.

 

Managing Director for SNC-Lavalin Atkins i EuropaSNC-Lavalin Atkins er allerede en af verdens førende infrastrukturrådgivere, og alene i Skandinavien tæller virksomheden i dag over 1.100 specialister, rådgivere og projektledere.

Udnævnelsen af Graham Candy er et vigtigt skridt på vejen imod at vokse yderligere i det europæiske marked. Fra Skandinavien skal Graham arbejde side om side med det nuværende europæiske ledelsesteam med fokus på at udnytte mulighederne i markedet og nå ambitionerne om vækst i Europa.

I sin nye rolle vil Grahams styrke det internationale samarbejde og arbejde for at hente mere af SNC-Lavalin Atkins’ brede ekspertise til regionen til gavn for de europæiske kunder. Herudover vil han øge indsatsen for tiltrække og udvikle fremtidens tekniske talenter og styrke brugen af teknologi i udviklingen af intelligente løsninger til de lokale kunder.

Graham er uddannet ingeniør og kommer med lang og alsidig erfaring på tværs af sektorer fra sine 25 år i SNC-Lavalin Atkins.

Eva Rindom, administrerende direktør for den danske del af forretningen, udtaler:

”Det er en spændende tid for os alle. Vi kommer til at knytte vores dygtige teams i Danmark, Irland, Norge og Sverige tættere sammen, så vi kan få et endnu bredere fodfæste og større kundegrundlag i Europa. Samtidig giver det tættere samarbejde bedre mulighed for at blive del af større projekter uden for Europa. Jeg ser meget frem til samarbejdet med Graham, som vi allerede kender godt fra hans arbejde i organisationen.”

SNC-Lavalin Atkins har over 1.100 medarbejdere og en flot portefølje af projekter i Europa, herunder arbejdet med den nye jernbane København-Ringsted, Metro Cityringen i København, Norges højhastighedstog, Citybanan-jernbanesystemet i Sverige og M50-opgraderingen i Irland.

Vi bruger cookies på vores hjemmeside for at forbedre siden og din brugeroplevelse. EU's regler om brug af cookies forpligter os til at bede om dit samtykke til at gemme dine informationer om dit besøg på siden. Vil du acceptere dette? Ok